RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Midelfart gir bort hus

Sist oppdatert:
I disse dager går startskuddet for en av landets største butikkampanjer noensinne. Midelfart står bak og skal blant annet gi bort et hus til én million kroner.

En av landets største leverandører av skjønnhets- og helseprodukter, Midelfart, lanserer den største sisteleddskampanjen dagligvarebransjen har sett. Kunder i rundt 2000 butikker landet over skal involveres i kampanjen i form av en konkurranse, vinneren kan stå igjen med et hus verdt én million kroner.

- Da jeg begynte i dagligvarebransjen for to år siden ble jeg skuffet over kampanjen som ble gjennomført i sisteleddet og fikk lyst til å slå på stortrommen, sier Kjetil Amundsen i Midelfart.

Kampanjen, som begynner i disse dager, skal løpe helt frem til midt i desember og støttes av reklame på nettet – bannere og e-postkampanje – på P4, fagpresse og Se og Hør.

- Det er etter det vi kjenner til den største kampanjen som er gjort i sisteleddet noensinne, sier Amundsen og legger til at det er den største enkeltkampanjen Midelfart noen gang har kjørt. Til sammen bruker Midelfart minst tre millioner kroner på denne kampanjen, et beløp Amundsen ikke ønsker å bekrefte.

Midelfart distribuerer og markedsfører merkevarer fra en rekke ledende internasjonale og norske leverandører innenfor dette feltet.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere