(Spillmagasinet): I samarbeid med den britiske avisen The Sun lanserte spillutvikleren Electronic Arts en reklamekampanje litt utenom det vanlige.
Jentene Becky og Amii fra avisens lettkledte satsning, Page3.com, stilte opp i nettoen foran en Ferrari. Bildene ble brukt for å promotere bilspillet «Need for Speed ProStreet».
Les også:Møt baben Krystal Forscutt
EA er kjente for å bruke sexy jenter i «Need for Speed»-serien, men disse bildene ble imidlertid for sterk kost for verdens største spillselskap. De har nå trukket reklamen og tatt ned nettsiden med den lekre Ferrarien.
- Vi beklager at disse bildene slapp gjennom den korrekte godkjennelses- prosessen i EA. De var ikke passende for vårt varemerke og originalsiden er tatt ned, forteller en talsperson for utgiveren til nettsiden Gamesindustry.biz.
Et videoopptak Page3.com tok fra fotoseansen ligger fremdeles ute, antakelig fordi den har lite med Electronic Arts å gjøre.
«Need for Speed ProStreet» er det nyeste spillet i EAs årelange og populære bilspillserie. Årets utgave har imidlertid ikke fått de beste mottakelser, Spillmagasinet vurderer spillet til terningkast to.
Les flere spillsaker på våre spillsider.
