RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Nettannonser øker mest

Sist oppdatert:
Det er en liten fremgang for total annonseomsetning i først kvartal. Internett øker mest. Av de tyngste kanalene vinner TV, mens avis taper
Oversikten over reklame formidlet gjennom mediebyråene i Mediebyråenes Interesseforening i første kvartal viser en vekst på 3,3 prosent.

TV er nå større enn avis, etter en vekst på 12,6 prosent, mens avis faller med 5,2 prosent.

Størst er veksten for internettannonsering, som øker med 39,7 prosent.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere