RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Norwegian rotet bort bagasjen x 2

Foto: Mariusz Basiak (Norwegian)
Sist oppdatert:
Bagasjen til Spania havnet i Italia, og motsatt. Kundene fortviler.

Passasjerer som reiste fra Bergen søndag og skulle til Roma og Alicante fra Flesland med Norwegian, fikk en dårlig start på ferien.

Denne artikkelen er levert av BA.no.

Beklager
– Handlingsselskapet vårt sendte bagasjen med feil fly, slik at den bagasjen som skulle til Alicante, ble sendt til Roma og omvendt, forklarer kommunikasjonsrådgiver i Norwegian, Lasse Sandaker-Nielsen til BA.no.

– Dette er selvfølgelig svært beklagelig, og vi vil nå ta et oppgjør med handlingagenten.

Handlingsselskapet er Norport.

– Heldigvis skjer slike ting ytterst sjeldent, men det skal ikke skje. Vår jobb er å sørge for at passasjerene kommer trygt frem der de skal og at bagasjen dukker opp når den skal, sier Sandaker-Nielsen.

– Vi vil derfor umiddelbart gå i dialog med Norport.

Kommer i morgen
De fortvilte bergenserne på ferietur må belage seg på å klare seg uten bagasjen sin til i morgen, mandag.

– Vi ettersender all bagasje i morgen. Hvis alt går etter planen, vil alle ha fått bagasjen sin innen i morgen formiddag.

– I og mat det nå går et døgn, dekker Norwegian 350 kroner til toalettsaker og opp til 50 prosent av de utgiftene man måtte ha til nødvendigheter. Samtidig vil jeg anbefale de passasjerene som har reiseforsikring om å ta kontakt med forsikringsselskapet – dette er en typisk ska som de dekker, sier Sandaker-Nielsen.

Denne artikkelen er levert av BA.no.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere