Ny Tippeligaidentitet

Norsk Toppfotball utarbeider ny Tippeligaidentitet for kommende sesong. Det innebærer nye intervjuvegger, mediemanual og rutiner i forbindelse med kampavvikling.

I forbindelse med ligaprofileringen blir det produsert nye intervjuvegger til bruk i de ulike TV- og mediesonene i tillegg til akkrediteringskort og mediemanualer for Tippeligaen og Adeccoligaen.

Økt profesjonalisering

Ny Tippeligaidentitet skal profileres på intervjuvegger, storskjerm, programmer, lagoppstillinger og i flere andre sammenhenger.

- Vi gjør dette for å profesjonalisere innpakningen av Tippeligaen og Adeccoligaen. Eksponering av våre hovedsamarbeidspartnere er viktig, det samme er arbeidsforhold for rettighetshaveren og media forøvrig, sier mediesjef Svein Graff i NTF.

Omfattende arbeid

Sammen med innleid konsulent Endre Storholt med fortid i Rosenborg har han ansvaret for fysisk utforming av materiellet samt innføring i den nye mediemanualen. De to reiser rundt til alle Tippeligaklubbene før seriestart.

- Sammen med nye stadionanlegg har vi store forventninger til at det nye Tippeligaidentiteten gir innpakningen av norsk fotball et betydelig løft, sier Graff.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Mest lest på Nyheter

Annonsebilag