Økte reklametrykket

Foto: Scanpix

Mengden reklame i reklamemann Roger Pihls postkasse økte med 11,7 kilo i fjor.

20.01.09 14:54

Pihl har de siste årene tatt vare på alt av reklame som har dumpet ned i postkassen hans, i fjor kom han opp i 122,7 kilo.

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Økningen fra 2007 er på 10,5 prosent.

- Elektrobransjen er mest irriterende. Jeg mottok Experts julekatalog åtte ganger, sier Pihl til Dagens Næringsliv.

Informasjonssjef Åshild Indresøvde i Elkjøp kan ikke love mindre trykk i år.

- Vi fortsetter med det vi vet fungerer; tv-reklame og kundeaviser. Men jeg har ingen problemer med å skjønne at folk blir irritert av postkassereklamen, sier hun til Dagens Næringsliv.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

I løpet av de siste fire årene har antall kilo reklame i Pihl postkasse økt fra 86,1 kilo til 122,7 kilo.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Mest lest på Nyheter

Annonsebilag