RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Pene tall for Schjærven

Sist oppdatert:
De er utskjelte for sin "løp og kjøp"-strategi. Men de tjener iallfall penger. I fjor forbedret de resultatet med 93,2 prosent.

Ifølge Dagens Næringsliv gikk Schjærven reklamebyrå ut av fjoråret med et resultat før skatt på 8,5 millioner kroner. En forbedring på 93,2 prosent fra året før.

- Vi har satset på resultatorientert reklame fra a til å, og har rendyrket det produktet i mange år, sier daglig leder Ståle Schjærven til Dagens Næringsliv.

Byrået som blant annet har Elkjøp, Bohus, Spar, Toyota og XXL på kundelisten kan vise til en byråinntekt på 75,9 millioner kroner fir 2002. Driftsresultatet ble på åtte millioner kroner i fjor, mot 4,9 millioner kroner året før.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere