*Nettavisen* Nyheter.

PepsiCo skifter byrå

Bytter ut PR-Operatørene med Dinamo.

15.01.09 15:34

PepsiCo skifter PR-byrå og velger Dinamo som ny samarbeidspartner. Avtalen mellom Dinamo PR og PepsiCo gjelder i første omgang «Corporate PR» på nordisk nivå, skriver Dinamo i en pressemelding.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Røper ikke verdien
Med dette blir Dinamo lead agency for det nordiske arbeidet.

- Vi valgte Dinamo fordi de viste kreativitet, kompetanse og bredde i sin tilnærming. I tillegg har de et nordisk og internasjonalt nettverk gjennom Edelman som vi ser vi kan få stor nytte av på sikt. Vi gleder oss til å ta fatt på samarbeidet, sier Kristin Stormanger, Export Manager i PepsiCo Norden, og ansvarlig for valg av byrå.

Hun vil ovenfor NA24 Propaganda ikke røpe verdien på avtalen.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Liker Pepsi
- Vi er allerede i gang med et PR-oppdrag for PepsiCo, og ser fram til å gå dypere inn i samarbeidet, sier daglig leder, Berly Lund Grønning, i Dinamo PR i meldingen.

Hun gleder seg over å få en kunde med så sterke og kjente merkevarer som PepsiCo inn i porteføljen.

- Dette er en kunde som passer huset vårt godt! Flere av våre konsulenter har erfaring fra tilsvarende oppdrag og bransjer. Vi ser også at Dinamo PR vil samarbeide tett med Dinamos andre fagenheter i arbeidet for denne kunden, sier Lund Grønning.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Få næringslivsnyheter direkte på mobilen: Send NA24 START til 1930 (tjenesten koster kr. 4,- per melding).

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.