RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Potet og frukt til Uniform

Sist oppdatert:
To nye kunder har kommet til Uniform for å få ny pakningsdesign. - Vi har den siste tiden styrket kompetansen innen pakningsdesign, sier Uniforms Jan-Otto Jacobsen.

Uniform har den siste tiden styrket kompetansen innen pakningsdesign og har i tøff konkurranse med andre ledende designbyråer vunnet to nye emballasjekunder.

- Vi er veldig stolte og glade for å vinne disse oppdragene, forteller Uniformleder Jan-Otto Jacobsen, som oppfordrer flere aktører til å satse på design for å øke konkurransekraften sin.

De har fått oppdraget med å utvikle ny logo, grafisk profil og emballasje for Ringerikspotet som har høye ambisjoner. Målsetningen er å øke produksjonen og ny emballasje og en helhetlig grafisk profil som kommuniserer de verdiene som ligger i Ringerikspoteten er et av virkemidlene som skal øke salget.

- Det er et spennende og utfordrende oppdrag, sier Jacobsen som mener at det kan gjøres mye nytt innen pakningsdesign i Norge.

Samtidig har Uniform fått i oppdrag å utvikle ny logo, profil og emballasjer for Marius Egge som driver en slektsgård i Lier, hvor det blant annet lages saft, syltetøy og frossenvarer.

Gården har vært i slekten siden 1650 og de har nå bestemt seg for å satse profesjonelt på emballasje.

- Dette er også et oppdrag med rom for nytenkning og med ulike problemstillinger. Den grafiske profilen skal fungere innen ulike produktgrupper med forskjellige målgrupper.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere