RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Pran & Torgersen satser nordisk

Sist oppdatert:
I samarbeid med to andre nordiske byråer har Pran & Torgersen opprettet en allianse med fokus på reiselivsmarkedsføring.

Det er noe stadig flere reklamefolk merker, annonsørenes etterspørsel etter byråer med nordisk nettverk. Det tar Pran & Torgersen konsekvensen av.

Sammen med et svensk og et dansk byrå har de opprettet en allianse med fokus på reiselivsmarkedsføring, det feltet Pran & Torgersen etter hvert har spesialisert seg på. Ifølge Kampanje er de to andre byråene Scandinavian Retail Center (SRC) i Sverige og Kampagnen fra Danmark.

– Vi mener vi har et så bra produkt at vi ønsket å gå videre med det i Skandinavia. Samtidig merker vi at stadig flere kunder etterspør et nordisk byrå som samtidig har lokal tilknytning. Vi er tre frittstående byråer. Vi håper kundene vil se fordelen i dette, ved at vi ikke har noen store administrasjonsutgifter, slik som de store kjedene, sier partner og daglig leder Stein Finstad til Kampanje.

De tre byråene begynte med et prøvesamarbeid i sommer, men det er først i disse dager alliansen lanseres formelt. De tre byråene vil etter hvert markedsføre alliansen overfor store oppdragsgivere, blant annet inne dagligvare. Håpet er at nye kunder skal komme til byrået som en følge av det nye samarbeidet.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere