Pris til New Deal DDB i Echo

Dette teamet fra New Deal Relasjon er sikret en pris årets DMA Echo Awards, også regnet som VM i DM. Om det blir gull, sølv eller bronse er enda ikke klart.

20.06.08 11:05

New Deal Relasjon har mottatt melding fra USA om at deres "Gammel vane"-kampanje for AstraZeneca stikker av med enten gull, sølv eller bronse i 2003 DMA Echo Awards.

Konkurransen regnes som VM i DM og prisutdelingen finner sted i Orlando 12. oktober.

Teamet bak jobben er Marit Høvik Hartmann (konsulent), Gisle Bakkalia (tekstforfatter), Rune Storkaas (AD) og Josefine Grimsøen (prosjektleder). Ansvarlig hos AstraZeneca var markedssej GI Johnny Jacobsen.

- Vi er veldig stolte av denne utradisjonelle jobben, så dette er kjempemoro. At kampanjen har oppnådd svært gode resultater, og også henter hjem priser både her hjemme og i utlandet, beviser at det er riktig å ha hovedfokus på menneskenes verden, ikke nødvendigvis produktet, også innen direkte markedsføring, uttaler en fornøyd Marit Høvik Hartmann.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.