RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Samarbeider om annonser

Sist oppdatert:
Bladet Autofil har inngått et nytt annonsesamarbeid med Norges Bilbransjeforbund (NBF), som gir NBFs medlemmer spesielt gode avtaler i forbindelse med annonsering.

Autofil er på kort tid blitt en av de markedsledende bladene innen bilsegmentet i Norge. Kombinasjonen TV-program, blad og internett har vist seg å gi bra gjennomslagskraft, noe også har har annonsørene merket seg, heter det i en pressemelding.

Norges Bilbranjeforbund (NBF) har nå inngått et samarbeid med bladet Autofil og MediaTotal AS – som gir NBFs medlemsbedrifter spesielt gode avtaler i forbindelse med annonsering, både i bladet, på NRK Tekst-TV og nrk.no/autofil.

- Sammen utgjør disse mediekanalene en svært slagkraftig enhet. Bladet har ekstremt lang levetid. Tekst-TV og internett er raske og dynamisk medier. I tillegg er vår målgruppe helt riktig for Bilbransjeforbundets medlemmer. Her når de ut til et dedikert og kjøpekraftig publikum. Dessuten vet vi at annonser fra NBFs medlemmer også er svært interessant stoff for våre lesere og brukere, sier salgssjef i Autofil, Kennet Bratteberg i pressemeldingen.

Annonsesamarbeidet omfatter avtaler vedrørende plassering og eksponering. Dessuten egne rabatter til NBF medlemmer. For ytterligere opplysninger, ta gjerne kontakt med samarbeidspartnerne. Kontaktpersoner og adresser er listet opp under.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere