Se Celinas sjokkreklame

I det som skal være «brutalt ærlig» kampanje vil Celina Midelfart vårt høye sukkerinntak til livs. Se filmene.

16.09.05 11:41

(SIDE2): Den omfattende kampanjen starter mandag med to filmer som vises på TV 2, TVNorge og TV3. Neste steg er printannonser i alle store magasiner og ukeblader i Norge, med start i oktober.

Kampanjen for Atkins-dietten retter søkelyset mot nordmenns høye inntak av sukker, skriver Kampanje.

– Budskapet er både relevant og enkelt. Enhver nordmann er klar over at vi får i oss for mye sukker, og helsemyndighetene har fokusert på dette over lang tid, sier sier Øystein Enger, kategorisjef/nordisk produktsjef, og ansvarlig for kampanjen hos Midelfart.

Han mener reklamekampanjen er brutalt ærlig og venter seg reaksjoner.

– Kommunikasjonen er satt veldig på spissen, og nordmenn i sofaen vil nok få seg en real tankevekker. Jeg er overbevist om at dette er en kampanje som vil engasjere forbruker, sier Enger.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.