Se den nye Fretex-reklamen

For første gang i historien lager Fretex reklamefilm. - Vi vil at alle skal oppdage hvilken skattekiste Fretex er, sier markedssjef Bent Udnesseter.

18.04.06 21:49

(SIDE2): «Det noen er lei av, kan andre ha glede av» er slagordet for tidenes første reklamefilm fra Fretex.

Reklamekampanjen er et samarbeid mellom Fretex og TVNorge.

Fra gammel til ny
Eldre mennesker går inn i et prøverom for å levere klærne sine til Fretex. Ut kommer unge og trendy mennesker i de samme klærne.

- Vi forandrer uttrykket på klærne, og kjører mye på retrostil, forteller markedssjef Bent Udnesseter.

Så fortsetter han.

- Reklamefilmen er først og fremst rettet mot yngre mennesker. Fretex gir flere muligheter enn begrensninger.

Les saken:Trendy for en billig penge

Individualtistisk preg
Bruktklær er et godt og billig alternativ for deg som vil skille deg ut.

- Fretex har mange muligheter for mennesker som er genuint interessert i klær. Klærne gir et individualistisk preg, mener markedssjefen.

Les saken:Ny og trendy for 167 kroner

Les flere Side2-saker:

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.