RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Setter dårlige kunder bakerst

Sist oppdatert:
Den statlige telekjempen Telenor sorterer kundeservice-køen etter hvor mye du ringer.
Dårlige kunder havner bakerst i køen, skriver NRK.

Hemmelig rangeringssystem

Jon Fredrik Baksaas og Telenor har frem

Hvis du ringer lite, havner du langt bak i køen når du trenger hjelp av en kundebehandler.

Når du ringer et av Telenors kundesentre og får beskjed om å taste nummeret ditt, er det for å gi deg en plass i køen.

Bekreftes

Ringer du mindre enn 500 kroner i måneden kommer du bakerst i køen, avslører Forbrukerinspektørene på NRK i kveld.

Administrende direktør for Telenor kundeservice, Erik Helset bekrefter at dette gjelder for både fastelefon og mobil.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere