RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
VAREBIL?: Denne toppløse Mercedesen fungerte som varebil på vei fra trelasthandelen på Storo.
VAREBIL?: Denne toppløse Mercedesen fungerte som varebil på vei fra trelasthandelen på Storo. Foto: Privat

Sjekk den sportsbilen!

Sist oppdatert:
På et blunk ble cabrioleten forvandlet til varebil. Kanskje ikke helt heldig.

(iOslo.no ) Denne kvinnen, som ifølge tipseren var i 40-50-årsalderen, plasserte sine nykjøpte plankebiter på en litt spesiell måte i sin bil. Bildet er tatt ved en trelastforretning i Oslo.

- Plankene var 4-5 meter lange, og ikke festet i det hele tatt, sier tipseren til iOslo.no.

Se også: Lesernes sjokkbilder fra trafikken. Her diskuterer leserne våre så busta fyker.

Han forteller at de ansatte forsøkte å fortelle kvinnen at hun ikke kunne kjøre på den måten.

- Hun svarte bare at hun skulle «rett nedi her», sier tipseren, som ønsker å være anonym.

Det strømmer stadig på med bilder av feillastede biler til iOslo.nos mail og mms-tips (mms til 1984 - emne io).

Fortsett å tipse oss med spesielle, farlige eller morsomme bilder fra trafikken på tips@iOslo.no.

Se også: Her lar han barnet holde sofaen.

- Straffen for slike overtredelser er alt fra seks tusen kroner i bot til ubetinget fengsel, men på generelt grunnlag er det vanskelig å differensiere mellom ytterpunktene, sier jourhavende jurist Øystein Skjønborg ved trafikkorpset i Oslo politidistrikt til iOslo.no.

Politioverbetjent Jan Kristiansen i Trafikkorpset i Oslo politidistrikt forteller at de ser alvorlig på slike saker, og at de ønsker tips fra publikum dersom man ser tilfeller av farlig lasting.

797

Les flere nyheter fra iOslo.no

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere