RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Sjokktips fra motbydelig kunde

HOLDT MASKEN: Det lønner seg å være høflig og svelge noen kameler når man jobber i et serviceyrke.
HOLDT MASKEN: Det lønner seg å være høflig og svelge noen kameler når man jobber i et serviceyrke. (Shutterstock)
Sist oppdatert:
Det lønner seg å holde hodet kaldt...

(LXUS.no) I nesten syv år gjorde servitrisen Melina Salazar alt hun kunne for å smile pent og ta seg av behovene til sin mest lojale - men også svært vanskelige - kunde.

LES OGSÅ:
Ekte menn gjør ikke dette
Hvordan virke rikere enn du er

Hun hentet ham drikke og servietter og passet på at maten hans alltid var så varm som han ønsket - selv om det betød at han ville brenne seg på tungen. Og mens han bannet og svor og var generelt utakknemlig og frekk, gjorde Melina gode miner til slett spill og smilte fra øre til øre.

Det satte verdens vanskeligste kunde tydeligvis pris på...

Nylig døde nemlig den 89 år gamle Walter "Buck" Swords, som hadde fått nyte godt av Melinas positive innstilling i syv lange år. Og Melina hadde fått plass i testamentet hans.

Penger og bil

"Buck" testamenterte 350.000 kroner og en Buick til den søte servitrisen, som nesten ikke kunne tro sine egne ører da hun fikk nyheten.

- Jeg kan fortsatt ikke tro det, sier Melina ifølge Luxuo til TV-stasjonen KGBT-TV i Harlingen, og legger til at den generøse tipseren egentlig var "ganske slem".

Har du et luksustips? Send det til LXUS!

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere