Gå til sidens hovedinnhold

Skal få flere skattekroner til Oslo

Oslo Kommune ønsker at flere skal melde flytting til hovedstaden. Nå har Geelmuyden.Kiese fått oppdraget med å få inn flere skattekroner.

Målet er å lage en informasjonskampanje for å få flere folk til å melde flytting til Oslo. Byrået vant oppdraget i konkurranse med 14 andre reklamebyråer og kommunikasjonsselskaper.

- Geelmuyden.Kiese utmerket seg ved at de ønsker å fokusere innsatsen på en meget klart definert målgruppe. Byrået legger også opp til en kombinasjon av visuelle og PR tiltak. Dette gjør at vi håper å oppnå gode resultater selv med relativt begrensede ressurser, sier divisjonsdirektør Bjarne Isaksen ved Oslo Kemnerkontor i en pressemelding.

- Vi er stolte av at Oslo Kemnerkontor har vist oss tillit denne gangen også, og ser frem til å fortsette vårt gode samarbeid, sier kommunikasjonsrådgiver Svein Roger Selle i Geelmuyden.Kiese og leder for prosjektteamet.

GK bisto Oslo Kemnerkontor i 1999 da den forrige flyttekampanjen ble gjennomført. Kampanjen var svært vellykket og skaffet Oslo Kommune 40 millioner ekstra i skatteinntekter.

Reklame

Kun 3 timer igjen: Her får du oversikt over alle salgene