RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Slik blir kvinnen i 2006

Sist oppdatert:
Nå kan vi endelig være stolte av en kvinnelig figur. Store belter som strammer inn og bukser med høye liv er det siste på motefronten.

(SIDE2): Dette er gode nyheter for alle som vil vise frem sine kvinnelige former.

Høyere livvidde på jeans er moderne igjen - og mye fordi vi som kunder vil ha dem.

Allerede på markedet
Det er er allerede kjempepopulært i USA. Men vil trolig bli mer vanlig også i Norge neste år.

Merker som Diesel, Levis og Temps er allerede ute med hver sin modell med høyt liv.

Og de fleste andre kjente merkene kommer med en modell med høyt liv i løpet av 2006.

Kjempesalg
Diana Tabeshi jobber for «Denim for Immortality» i USA, og sier at salget av bukser med høye liv er økende. Butikken hennes selger i dag tre måneders lager på bukser med høyt liv på bare tre uker.

- Det forteller meg noe, sier hun.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere