RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Solo vil bli midtpunkt

Sist oppdatert:
Med sponsingen av "Yngrebølgen" på TV Norge satser Solo på skolerevyer. Brusen vil bli midtpunktet i skolegården.

- Skolerevy og Solo hører sammen, og nå skal vi bidra til flere og bedre skolerevyer i Norge, sier Solo-sjef Knut Ladegård i en pressemelding.

"Yngrebølgen" følger arbeidet med revyen på Fagerborg Videregående Skole i Oslo. Skolerevysatsingen involverer både Solo og det nært beslektede Solofondet. Fondet har i de siste to årene gitt over 100.000 kroner i støtte til skolerevyer, og gjennom annonser vil fondet også i år oppfordre revyungdom til å søke støtte.

"Yngrebølgens" 19 år gamle skuespiller Pernille Christine Svartdal vil spille en sentral rolle i reklamen for Solo og Solofondet.

Gjennom 11 episoder får vi se hvordan en ung og entusiastisk gjeng skaper revy. Solo har ikke vært involvert i programproduksjonen, men har i de siste årene vært en del av revymiljøet i Oslo gjennom annonsering og andre former for støtte til skolerevyene.

- Vi opplever skolerevyene som forfriskende innslag ved skolene, og ser at revygruppene er naturlige midtpunkter i skolemiljøene. Dette stemmer godt med hvordan vi ønsker at Solo skal være, forteller Knut Ladegård.

DNC har kontakten mot revymiljøet, JCP er eventarrangør, Never.no lager websider, Staal lager butikkreklame, Hei! lager film, mens Apeland Informasjon er kommunikasjonsrådgivere.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere