Gå til sidens hovedinnhold

Spilberg går for gull

Reklamebyrået Spilberg kan føye Bjørklund og Forbrukerrådet til kundelisten. - Vi opplever medvind om dagen, sier Pål Spillum i Spilberg.

Bjørklund, Norges største kjede innenfor gull og ur, har valgt å samarbeide med Spilberg reklamebyrå om fremtidig markedsføring og profilering av kjeden.

- Med mer enn 40 butikker, samtlige lokalisert i de viktigste kjøpesentrene over hele landet, blir dette en ny, spennende utfordring for oss, sier Pål Spillum i Spilberg i en pressemelding.

- Bjørklund-kjeden er en ambisiøs aktør som i løpet av bare 10 år har lykkes ekstremt godt i et vanskelig marked, fortsetter han og legger til at han ikke regner med store omveltninger i kjedens markedsaktiviteter:

Forbrukerrådet har også valgt Spilberg som samarbeidspartner. Den første oppgaven blir å markedsføre Forbrukerrådets eget nettsted, forbrukerportalen.no.

- Vi opplever en viss medvind om dagen, og vi håper å kunne melde om flere nye kunder i løpet av måneden, avslutter Spillum.

Reklame

De beste kuppene du gjør på Milrab-salget