*Nettavisen* Nyheter.

Stjernenes sexy duft

Foto: (Getty)

Selger parfyme med sin sex-appeal.

(SIDE2): Man får inntrykk av at enhver kjendis med litt stjernestatus lager egen parfymer i et forsøk på å tjene penger på noe annet enn det de egentlig har talent for.

SE DE ULIKE PARFYMEREKLAMER I BILDEKARUSELLEN UNDER!

Det florerer av kjendisdufter på markedet, og man mister lett oversikten over hvor mange dufter hver kjendis har satt sitt varemerke på.

Få siste nytt fra Side2.no: Klikk her!

Hett
Og kjendisene går langt for å selge de små flaskene med eksklusive dråper. Da Beyonce lanserte sin nye duft «Heat», var det med stor fokus på sex.

Parfymen er blant annet en blading av orkidè, fersken, kaprifoliumnektar, musk og rav – og i reklamekampanjen stilte RnB artisten i en rød og svært utringet kjole.

Sofistikert sex appeal
Men Beyonce er ikke alene. Da Kate Moss lanserte sin «Vintage»-duft i 2009 viste hun sine slanke ben i en utringet aftenkjole.

Det var modellens forkjærlighet for vintageklær som ga parfymen navnet, og duften skal ha nyanser av pink pepper og mandarin.

Sirkus-Britney
Britney Spears har satt navnet sitt på en rekke ulike dufter, faktisk i alt fem. I 2008 kom parfymen «Circus», men om dette skal gjenspeile artistens noe utagerende livsstil vites ikke.

Gjennomvåt
En av de kanskje mest sexy parfymereklamene er en gjennomvåt Gwen Stefani, på vei ut av parfymeesken.

Dette var nemlig bildet hun lanserte sin parfyme «L» med i 2007. Med slagordet «Jeg vil ha deg over hele meg», så kan man ikke si noe annet enn at denne er sexy.

Følg Side2 på Facebook – klikk her!

Forførende
Men det er ikke bare kjendiskvinner som selger parfyme med sin sex-appeal. P.Diddy og David Beckham har begge satt navnet sitt på parfymeflasker, det samme har en rekke andre kjendismenn.

Men kanskje en av de mest sexy, ifølge en kvinnes perspektiv, er Antonio Banderas og hans reklame for duften ««Seduction in Black». Med åpen skjorte, og et forførende blikk vil kanskje flere kvinner enn menn la seg sjarmere av kjekkasen?

SE KJENDISENES PARFYMEREKLAMER HER:

3156 (Alle foto: Faksimile)

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Annonsebilag