RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Synnøve verdt 451 mill.

Sist oppdatert:
Synnøve Finden har fått verdsatt merkevaren sin. Svar: 451 millioner kroner
Konsulentselskapet Interbrand har på oppdrag fra Synnøve Finden foretatt en analyse og verdivurdering av selskapet og merkevaren "Synnøve", og svaret er 451 millioner kroner, ifølge en børsmelding.

Vurderingen baserer seg på merkevarens faktiske posisjon innenfor meierisektoren, opplyses det.

Interbrand er verdens ledende konsulentselskap innen merkevarebygging med spesialkompetanse i verdifastsettelse av merkevarenes økonomiske verdi.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere