Gå til sidens hovedinnhold

Telenor ba Maiken (16) brenne i helvete

Nå har hun anmeldt saken.

Datteren Maiken (16) fra Kirkenes, fikk torsdag 5. juli en sjokkerende melding fra Telenors 09000-nummer, hvor det sto følgende:

- Makan til frekkhet skal du lete lenge etter, Håper du brenner i helvete!

Agressiv kundebehandler

Maiken hadde nettopp snakket med en kundebehandler hos Telenor. Hun lurte på hvorfor hun ikke fikk sms-varsel fra de.

- Kundebehandleren var agressiv, og ba meg laste ned en app for å for å kontrollere forbruket mitt, noe jeg sa var unødvendig ettersom Telenor skal sende meg varsler, sier hun til mandagens papirutgave av VG.

Deretter gav Maiken beskjed om at dette ikke var bra nok.

Selv om Maiken tok kontakt med Telenor den påfølgende lørdagen, fikk hun ikke noe svar.

- Setningen har brent seg fast i hodet mitt, sier Fredriksen, som bestemte seg for å anmelde Telenor.

Legger seg flat

Telenor la seg flate etter at VG fortalte Telenors kommunikasjonssjef, Tor Odland, om saken.

- Det er beklage. Nå ligger vi så flatt som det overhodet er mulig å gjøre, sier Telenor-konsernets kommunikasjonssjef Tor Odland til VG.

Reklame

Supertilbud: Nå kan du få gratis strøm til februar