RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Teri seiret over avis

Teri Hatcher gikk seirende ut av saken mot en britisk avis.

(SIDE2): For en måneds tid siden saksøkte Teri Hatcher en engelsk avis.

Den britiske avisen Daily Sport skrev nemlig at den populære skuespilleren hadde en folkevognbuss stående parkert i nærheten av sitt hjem i Los Angeles. Bussen skal hun ha innredet som et soveværelse og benyttet til å ha sex med tallrike menn.

Nå har avisen innrømmet at alt sammen var oppspinn fra deres side, og er dømt til å betale en erstatning på ca. 1,4 millioner kroner. Dette melder aftonbladet.se.

Hatcher er for tiden aktuell i den andre sesongen av «Frustrerte Fruer» som startet igne på TV 2 sist uke.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere