Tusenfryd-reklame får internasjonal heder

Grey står bak to reklamearbeid for Tusenfryd som nylig høstet heder i USA.

20.06.08 11:01

TusenFryd kapret to gull i den årlige "Brass Ring Awards" som arrangeres av IAAPA (International Association of Amusement Parks and Attractions) i Orlando, USA.

Førsteplassene ble tildelt for beste brosjyre og beste utendørskampanje i konkurranse med andre parker fra hele verden. TusenFryd var eneste nordiske park som nådde helt opp i årets konkurranse, skriver Tusenfryd selv i en pressemelding,

IAAPA er verdens største organisasjon som samler fornøyelsesparker i hele verden. Den representerer over 5000 medlemmer fordelt på 85 nasjoner. IAAPA arrangerer hvert år en konferanse og messe som samler hele bransjen og deres tilbydere.

I klassen for klassiske fornøyelsesparker med besøk opp til 500.000 gjester fikk TusenFryd førsteplass i kategorien "Brosjyre" og "Utendørskampanje". Dette er andre året på rad TusenFryd får førstepris for brosjyren.

Utendørskampanjen er i sommer blitt kjørt på Oslo Sporveiers trikker, busser og T-bane. En klar, gjenkjennende visuell profil samt entydig og klart budskap var blant juryens begrunnelse. Grey Reklamebyrå har levert kampanjene.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.