*Nettavisen* Nyheter.

UMBRO Cup - høst 2003

Det måtte omkamp til i finalen av UMBRO Cup for å skille to jevne og gode lag. Til slutt var det Propell Grafisk Produksjon som vant en knepen seier over Fotballrevyen og dermed inkasserte de sin andre triumf i Propagandaligaens historie. Omkampen ble mye bedre enn "originalen" og med Propell sin formutvikling utover høsten må det sies at vi har fått en verdig mester. Fjorårets gavekort, gitt av Sabra Tours, ble nylig inkassert gjennom en tur til The Valley i London og dette har tydeligvis inspirert laget til en sterk avslutning denne høsten. Vi gratulerer! Nedenfor følger hele cupturneringen, kamp for kamp.

20.06.08 11:03

1. runde

Vita Älgen - Small Film: WO (Small Film stilte ikke lag)

Dinamo - Saatchi & Saatchi: 7-7

Saatchi & Saatchi vinner 1-0 på straffespark grunnet flere riktige tippede borteseiere

Konsepthuset - Fotballrevyen: 9-10

Backup Reklamebyrå - Publica Publishing: 9-9

Backup Reklamebyrå vinner 4-3 på straffespark grunnet flere sikre kamper tippet riktig

Statens Vegvesen Region Øst - Kort Sagt: 8-9

Hydro - Filmweb.no: WO (Filmweb stilte ikke lag)

OMD - Mediaedge:cia: 10-8

Bennett Reklamebyrå - Grey Global Group: 10-8

Nettips.no - Initiative Universal Media: 9-8

Propell Grafisk Produksjon - MSN: 10-9

Rezer Interactive - Vegdirektoratet: 8-10

Carat - Katalysator Media: 9-8

Hewlett Packard - Hulaas & Kvarberg: 9-9

Hewlett Packard vinner 4-3 på straffespark grunnet flere borteseiere tippet

TV 3 - Power Hit Radio: 8-9

Hyperlink Consulting/Stillinger.no - Egmont Serieforlaget: 9-9

Hyperlink Consulting/Stillinger.no vinner 3-2 på straffespark grunnet flere sikre kamper tippet riktig

418kg.com - MMK: WO (MMK stilte ikke lag)

2. runde

Vita Älgen - 418kg.com: 9-10

Saatchi & Saatchi - Hyperlink Consulting/Stillinger.no: 10-8

Fotballrevyen - Power Hit Radio: 9-7

Backup Reklamebyrå - Hewlett Packard: 9-7

Kort Sagt - Carat: 9-7

Hydro - Vegdirektoratet: 9-9

Hydro vinner 3-2 på straffespark grunnet flere sikre kamper tippet riktig.

OMD - Propell Grafisk Produksjon: 8-9

Bennett Reklamebyrå - Nettips.no: 9-9

Bennett Reklamebyrå vinner 2-1 på straffespark grunnet flere riktig uavgjort- tippede kamper

Kvartfinaler:

418kg.com - Bennett Reklamebyrå: 8-9

Saatchi & Saatchi - Propell Grafisk Produksjon: WO (Saatchi & Saatchi stilte ikke lag)

Fotballrevyen - Hydro: 9-9

Fotballrevyen vinner 4-3 på straffespark grunnet flere sikre kamper tippet riktig

Backup Reklamebyrå - Kort Sagt: 6-8

Semifinaler:

Bennett Reklamebyrå - Propell Grafisk Produksjon: 4-7

Fotballrevyen - Kort Sagt: 8-6

Finale

Propell Grafisk Produksjon - Fotballrevyen: 6-6

Finale - Omkamp

Propell Grafisk Produksjon - Fotballrevyen: 9-8

Vi gratulerer Propell med seieren og premien som er et gavekort til en verdi á kroner 5.000,- gitt av cupens hovedsponsor, UMBRO.

UMBRO Cup - Hall of Fame

2002: TAG Kommunikasjon & Design

2003: Propell Grafisk Produksjon

Regelverk

Antall riktige forteller hvilken målscore man oppnår. Dersom en kamp ender uavgjort går kampen direkte til straffesparkkonkurranse. Da gjelder de samme skilleregler som i Propagandaligaen generelt.

Premie

Et cupmesterskap er like gjevt i Propagandaligaen som i Norge og England. I tillegg til heder og ære stikker også vinneren av med et gavekort fra UMBRO til en verdi á kroner 5.000,-

Deltakerlag

Resultater og tabeller

Forum ROMAnummen

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.