UPC-kampanje satser på radio

At radio virker fikk vi en bekreftelse på under årets Stella. Nå satser UPC på radio som hovedmedium med sin nye kampanje. Hør spottene her.

20.06.08 11:02

UPC går i disse dager på lufta med en stor kampanje for det nye bredbåndsabonnementet Chello Light. Kampanjen er utviklet av Dinamo.

- Mange overvurderer sitt eget kapasitetsbehov når de kjøper bredbånd og ender opp med å kjøpe mer enn de trenger. Det nye abonnementet Chello Light er tilpasset vanlige folks behov og er således akkurat passe bredt og akkurat passe billig, heter det i en melding fra byrået.

Chello Light lanseres i flere kanaler; radio, boards, internett og DM. Dinamo Reklamebyrå har laget radiokampanjen, mens Dinamo Link har utviklet de øvrige elementene.

Kreativt team i Dinamo Reklamebyrå er Espen Vegard Dysvik Hagen og Bjarte Arneson, og prosjektleder er Unni Rolfsen. Spottene er produsert hos VMP.

Kreativt team fra Dinamo Link er Jørgen Bøhle Bakke, Jørgen Van Santen og Anett Thulin Pretorius. Prosjektleder er Annette Werner, og konsulent er Jon Fredø.

Caffe Latte

Marsvin

Morsmelkerstatning

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.