RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Yeye skifter navn

Sist oppdatert:
Lurer du på hvorfor Yeye plutselig heter BiipMag? Da kan du lese hvorfor her.

(BiipMag): Hva har skjedd med Yeye, tenker du kanskje. Her får du svaret.

Størst for ungdom
Nettsamfunnet Biip.no ble nylig kjøpt opp av Egmont Serieforlaget AS og Mediehuset Nettavisen. Nå planlegger selskapet utgivelsen av det som blir Norges største ungdomsmagasin – samtidig som de omdøper Mediehuset Nettavisens ungdomssatsning ”Yeye.no” til ”BiipMag”. Resultatet er en tre-delt mediesatsning på nettsamfunn, nettmagasin og trykt magasin – en satsning som selskapet mener gjør ”Biip” til Norges største merkevare for ungdom.

- Vi endrer navn på Yeye til BiipMag for å kunne trekke synergier med Biip.no, som er Norges største nettsamfunn for unge. Kombinasjonen av nettsamfunnet Biip, nettmagasinet BiipMag og den kommende trykte utgaven av BiipMag, vil gjøre Biip til den sterkeste merkevaren for unge i Norge, sier daglig leder i Biip.no AS Erling Løken Andersen.

Blir trykt blad
Bladet BiipMag planlegges utgitt annenhver måned med et første opplag på 100.000 eksemplarer – med et forventet lesertall på circa 200.000. Til sammenligning utkommer f.eks. ungdomsbladene TOPP og SPIRIT i cirka 30-43.000 eksemplarer hver. BiipMag vil utgis av Biip.no AS, et datterselskap av Egmont Serieforlaget AS og Mediehuset Nettavisen. Første utgave er planlagt utgitt i midten av oktober 2008.

Siste fra BiipMag? Gå til forsiden her!

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere