*Nettavisen* Økonomi.

Norges største satsing

«TV 2 hjelper deg» og TV 2 Nettavisen går sammen om Norges største satsning på forbrukerjournalistikk.

25.08.05 10:38

Sammen med sesongpremieren på «TV 2 hjelper deg» lanserte TV 2 Nettavisen sitt nye forbrukermagasin i samarbeid med TV-redaksjonen.

Sjekk den nye siden her

- Med 500.000 seere på TV og 320.000 daglige lesere på nett blir dette det største forbrukerjournalistiske produktet i Norge, sier sjefredaktør Gunnar Stavrum i TV 2 Nettavisen.

TV og nett
Redaksjonene på nett og TV skal samarbeide om å drive det nye magasinet.

- Det er første gang vi gjennomfører et så stort samarbeid mellom TV og nett, sier Stavrum.

Magasinsjef Ronald Toppe lover et magasin fylt med nyheter, tester, gode råd, konkurranser og alle programmene fra «TV 2 hjelper deg».

- Fjernsynsredaksjonen har lenge ønsket seg mulighet til å utdype og følge opp innslagene sine, det får de nå, sier han.

Solveig skal blogge
Programleder Solveig Barstad i «TV 2 Hjelper deg» har fått sin egen blogg på nettsiden og vil gjennom den komme med sine egne synspunkter og kommentarer.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.