*Nettavisen* Økonomi.

Rema til mykporno-lesere

Mykporno-bladet Cupido gleder seg stort over at Rema 1000, som enslig svale, nå drister seg til å annonsere blant erotiske bilder og skildringer.

17.09.03 16:19

- Mange kunder er livredde for å bli identifisert med Cupido. Det er rart, for vår kundeundersøkelse viser at våre lesere er mange av de samme som leser Magasinet. Høyst oppegående kvinner, sier sjefredaktør Cecilie Kjensli i Cupido til dn.no.

Rema 1000 har tatt sjansen på å kjøre en annonsekampanje, og Cupido-redaktøren påpeker på at matvaregiganten får ekstra valuta for pengene, ettersom svært få kaster Cupido etter at de har lest det.

Rema 1000s reklamekampanje viser en rekke mer avanserte samleiestillinger, men blikkfanget er føttene til et par som har inntatt misjonærstillingen.

Underteksten er "det enkle er ofte det beste".

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.