Gå til sidens hovedinnhold

Pangåpning for Pokerfjes

TV 2s nye gameshow samlet nesten halvparten av landets tv-seere tirsdag.

Sommertiden nærmer seg og det er varmt utover kvelden. Likevel velger TV 2 å satse på et helt nytt gameshow under vignetten Pokerfjes. Og det kan virke som om programavdelingen i TV 2 satset rett.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Dette er knallbra. Over 40 prosent oppslutning er meget sterkt, sier Birgitt Eie i TV 2s researchavdeling til NA24 Propaganda.

I gjennomsnitt så 394.000 personer programmet på TV 2, noe som tilsvarer 40,4 prosent av alle over tolv år som så på tv i tidsrommet programmet gikk.

Aldersmessig hadde programmet høyest andel i aldersgruppen 12 til 19 år, hvor 66,6 prosent valgte å følge Pokerfjes fremfor programmene de andre kanalene sendte i tidsrommet.

Mens første del av programmet ble fulgt av 328.000 seere, mens del to samlet hele 451.000 seere.

Reklame

Pørni slår alle rekorder - her ser du serien gratis