Gå til sidens hovedinnhold

Prior får hjelp av Try

Nå skal selskapet videreutvikle merkevaren.

Prior inngår samarbeid med Try og Dinamo Design.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- På kommunikasjon ønsker vi å jobbe med Try, som har gjort et veldig godt inntrykk, viser god kreativ kompetanse blandet med en god porsjon sunt bondevett. I likhet med merkevaren Prior, som kun inneholder norske råvarer, er også Try et norskeid reklamebyrå, skryter merkevaresjef i Prior Lena Sarset i en pressemelding.

Prior fortsetter med Dinamo Design når det gjelder ny merkevareplattform, gjennomgang av design, løft og endring på dagens. Ifølge meldingen har byrået har god erfaring med å jobbe med landbruket, med mat og med merkevarer.

- TRY og Dinamo Design har samarbeidet godt tidligere. At Prior nå skal forholde seg til to ulike byråer blir ikke en utfordring, men en mulighet til å få det beste ut av begge miljøer. Vi starter samarbeidet umiddelbart etter ferien, og gleder oss til å komme i gang, avslutter Sarset.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Reklame

Pørni slår alle rekorder - her ser du serien

Kommentarer til denne saken