Gå til sidens hovedinnhold

Propaganda-leserne har tro på Virtual Garden

Sølvtaggen-bidragene for juni er inne for lenge siden, og hadde det vært opp til Propagandas lesere ville "TV2 torget" av Virtual Garden Screenplay vunnet.

Det er fortsatt tid for å påvirke juryen, for i disse sommerferietider har de utsatt kåringen til august. Det som er klart, er propaganda-lesernes mening.

For med 31 prosent og 97 stemmener leder "TV2 torget" av Virtual Garden Screenplay, etterfulgt av "Online ADSL - filmannonser" av New Deal DDB med 15 prosent og 47 stemmer. Hakk i hel kommer "NSB sommerkampanje" av Virtual Garden Screenplay med 15 prosent og 46 stemmer.

Det er fortsatt flere kampanjer som ikke har fått en eneste stemme, og avstemmingen går videre.

De innsendte bidragene kan du se her: http://www.gulltaggen.com/Solvtaggen.aspx?pmid=f9047&monthOfYear=6

Reklame

Denne strømavtalen har vært klart billigst i hele 2021

Kommentarer til denne saken