(SIDE2): - «Bottle Pop» alias «Booty Pop» eller «Booby Pop», kaller Nicole Scherzinger den nye singelen til Pussycat Dolls, før hun fniser og forteller MTV at de to siste rumpe- og puppenavnene kun er en spøk.

Booty-popping, hvor kvinner (eller noen ganger menn) skiller rumpeballene og rister løs, uten hjelp av hendene, er kanskje litt for mye av det gode, ettersom pusekattdukkene ikke vil sammenlignes med strippere, skriver 730.no.

De er tross alt sangere.

- Freaky fun
Den 30 år gamle filipinsk-amerikanske stjernen beskriver likevel «Bottle Pop» som «freaky fun», med en musikkvideo hvor dans står i fokus.

- Pussycat Dolls dreier seg om «busting out a move», forklarer hun mens viser bevegelsene. - Dere kommer til å ville poppe noen flasker etter denne.

SE PUSSYCATS NYE DANS OG VIDEOEN TIL «BOTTLE/BOOTY POP»

Låten, som først hadde med rapstjernen Snoop Dogg, er den fjerde singelen fra Pussycat Dolls' seneste plate «Doll Domination». Dukkenes forrige, «I Hate This Part», produsert av danske Jonas Jeberg, lå på VG-lista i syv uker, og er på 11. plass på Billboard Hot 100.

Posisjoner som kommer godt med etter at den Missy Elliott-gjestende «Whatcha Think About That» floppet stygt.

Lanserer undertøy
Pussycat Dolls kan ikke bare riste løs og gå i spagaten, de er også designere. Sammen med sin «mamma», stjernekoreograf Robin Antin, lanserer Nicole og hennes gjeng undertøyskolleksjonen «Shhh...» sammen med den kanadiske kjeden La Senza.

- I enhver kvinne bor det en Pussycat Doll, sier Antin i pressemeldingen, i håp om å lokke frem skjulte villkatter.

Det intime prosjektets samarbeidspartner har ifølge 730.no tidligere fått kritikk for å være for frekke i sine hudfokuserte reklamekampanjer. Men lanseringen av «Shhh...» bør kunne gå greit, ettersom folk flest er vant til å se Pussycat Dolls halvnakne

NICOLES SYV ÅR YNGRE KJÆRESTE ER OGSÅ SPREK