Gå til sidens hovedinnhold

Resultatsmell i Virtual Garden

Reklamebyrået byttet fra pluss til minus på driftsresultatet.

Reklamebyrået Virtual Garden gikk på en smell i 2006. Det viser årsregnskapet til selskapet.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Mens Virtual Garden hadde et driftsresultat før avskrivninger (EBITDA) i 205 på 2,5 millioner kroner, endte det på minus 2,5 millioner kroner i fjor.

I løpet av fjoråret steg byråinntektene/dekningsbidragene med 1,5 millioner kroner til like over 52 millioner sammenlignet med 2005. Samtidig steg driftskostnadene med like under 5,5 millioner til 54,7 millioner kroner.

Resultat før skatt var i 2005 på negative 1,2 millioner kroner, noe som ble ytterligere forverret i 2006 til 6,2 millioner kroner.

Etter skattekostnadene endte reklamebyrået på et årsresultat for 2006 på minus 1,9 millioner kroner, mot 1,6 året før.

Reklame

NÅ: Tilbud på alle produkter fra Dewalt