Gå til sidens hovedinnhold

Scarlett fronter D&Gs nysatsning

Designduoen Dolce & Gabbana lanserer egen make-up linje.

(biipMag): Dolce & Gabbana har kapret en av sine mest berømte og glamorøse fans til å fronte sin aller første sminkekampanje.

Vakker stjerne
Den vakre skuespilleren Scarlett Johansson skal fronte D&Bs sminkekampanje og Stefano Gabbana forteller at hun passer perfekt for merket:

- Scarlett er sikker på seg selv. Hun er en vakker jente og hun er veldig medgjørlig. Hun er veldig Dolce & Gabbana, forteller Gabbana ifølge Marie Claire.

Moderne Monroe
Det er første gang designduoen går inn i sminke- og skjønnhetsverdenen, men de har til nå hatt stor suksess med parfymelanseringene sine.

I kampanjen blir Scarlett avbildet som en moderne Marilyn Monroe av fotograf Sølve Sundsbø.

Lukt av rose
Alle leppestiftene vil ha en roselukt, noe som er viktig for duoen ettersom de har lagt merke til at alle kvinner lukter på sminken før de kjøper den. De har også fått inspirasjon fra lykkelige barndomsminner:

- Domenico og jeg husker begge fra da vi var små og åpnet veskene til mødrene våre og lukten av leppestiften hennes strømmet ut, forteller Gabbana.

D&Gs make-up produkter vil være pakket inn i glamorøse gulletuier og lanseres denne våren i utvalgte parfymerier verden over.

Jobber på samme måte
Den italienske designerduoen har også uttalt at de jobber med sminkeprodukter på helt samme måte som når de designer en kjole. Både sminke og antrekk kan endre en kvinnes utseende:

- Du kan endre sminke akkurat som du kan skifte klær, avhengig av humøret ditt.

Siste fra biipMag: Gå til forsiden her.

Kommentarer til denne saken