Gå til sidens hovedinnhold

- Mote trenger ikke å være så seriøst

Jeremy Scott og Miley Cyrus i samarbeid.

Da designeren Jeremy Scott tok over styringen i motehuset Moschino, skjedde det noe med merket.

Moschino ser fremdeles ut som seg selv, men på anabole steroider, skrev moteredaktør Line da Scott hadde sin første visning for merket.

Om en uke har motehuset igjen visning, men på onsdag kom sjefsdesigner Jeremy Scott med en egen visning i samarbeid med popstjerna Miley Cyrus.

Cyrus har nemlig fått designe noen eksklusive plagg i samarbeid med designeren selv. Resultatet ser dere lenger ned i saken.

Ikke så seriøst

Vår moteredaktør, Line Kirkhus, mener kolleksjonen er herlig 90-talls, i ekte Jeremy-ånd.

- Jeg elsker hans lekne tilnærming til klær. Det er ikke for alle, men man kan fin trekke ut plagg fra kolleksjonen som vil passe i garderoben, om man er modig nok, og tør å leke med klær, sier hun.

Hun mener også at Jeremy Scott er flink til å understreke at mote ikke nødvendigvis trenger å være så seriøst.

- Jeg digger det, og gleder meg til Moschino-visningen, sier Line.

«Fast Fashion»

Forrige Moschino-visning inneholdt en del referanser til fastfood, eller som det blir kalt i motesammenheng, «fast fashion», med et spesielt fokus på logoen til Mc Donalds.

Mc Donalds-veskene og genserne har fått mye oppmerksomhet i media i etterkant av visningen, og flere stjerner har valgt å ta på seg klærne med stor suksess.

Tidligere har både Rita Ora og Katy Perry stått i fronten for merket, men nå er altså Miley Cyrus også med på laget.

HTML EMBED
HTML EMBED
HTML EMBED

Reklame

Her kan du levere Vikinglotto