Gå til sidens hovedinnhold

Sjekker ungdommer for MTV

Skal undersøke ungdomsmarkedet for musikkanalen.

Aegis-byrået Dist skal undersøke ungdomsmarkedet for tv-kanalen MTV. Kanalen har valgt det norske Dist-kontoret til å gjennomføre deres neste ungdomsundersøkelse i alle de nordiske landene.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

MTV har i en årevis fått både omtale og oppmerksomhet for deres egne ungdomsundersøkelser. Sist var de ute med undersøkelsen Wellbeing og neste ganger det altså Dist som skal finne ut av det hele.

- Vi synes mest av alt at innspillene fra Dist var nytenkende og meget relevant for vår undersøkelse. I tillegg mener vi at Dist har vist god kjennskap og riktig forståelse av målgruppen i presentasjonene, sier Madeleine Thor, researchansvarlig i MTV Norden.

Dist arbeider for tiden med andre kunder som Kunnskapsdepartementet, NetCom, Westerdals School of Communication, Levi’s, Peppes Pizza og Kirkens Nødhjelp.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Reklame

Sommerens kuleste badeflåter