*Nettavisen* Sport.

Brann blir hippe på reklame

Serielederne vil også helt i tet reklamemessig. Nå bestiller de digitale reklameskilt og flatskjermer til Stadion.

31.05.06 15:29

Vanligvis ser du de digitale reklameskiltene på store arenaer i utlandet. Nå har også Brann kastet seg på den moderne formen for markedsføring som første i Norge. Men det har ingenting med at klubben nå er serieleder å gjøre.

- Vi ser at dette med digitale reklameskilt er fremtiden. Det åpner mange nye muligheter for markedsføring for våre samarbeidspartnere, sier Branns markedssjef Kristian Jæger til iBergen.no.

Storskjermen som publikum er vant til å se på Stadion, er nå i Tyskland på utlån til fotball-VM. Den kommer igjen til høsten og får da selskap av en ekstra storskjerm på den andre siden av Frydenbø-tribunen.

- Vi skal også montere 150 flatskjermer i publikum og VIP-områdene på Frydenbø og bt- tribunen neste sesong. Det for å gi økt service til publikum, forteller Jæger.

Salget av de 35 VIP-boksene på bt-tribunen er i full gang, men Jæger vil ikke ut med hvem som har sikret seg boksene.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.