RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

«Krigen» mellom disse fant aldri sted

Foto: Michael Regan / Getty Images
Sist oppdatert:
The Sun legger seg flate og beklager overfor Chelsea.

Søndag skrev The Sun om intens krangling mellom John Terry og Rafael Benitez i Chelsea-garderoben.

Det skulle angivelig ha skjedd etter 3-2-tapet mot Newcastle tidligere denne måneden. Nå viser det seg at det er feil, skriver Chelsea på sine hjemmesider.

Den engelske klubben informerer nemlig om at The Sun har innrømmet at krangelen aldri fant sted.

- I artikkelen stod det at det var sint krangling mellom de to, og at dette fikk forholdet mellom dem til å nå bristepunktet. Vi aksepterer nå at dette aldri skjedde. Vi er glade for å rette opp i dette og vil unnskylde oss det flaue dette har ført med seg, skriver avisen til Chelseas offisielle hjemmesider.

Artikkelen til The Sun skapte voldsom oppmerksomhet, og Nettavisen var blant mediene som skrev en sak på The Suns historie. Den kan du lese her.

John Terry slo tilbake mot den falske historien i et intervju med Sky Sports.

- Det er ingen rift mellom oss, sa Terry i intervjuet du kan lese her.

The Sun brukte en anonym kilde i sin opprinnelige sak. I artikkelen stod det at kilden blant annet kom med følgende uttalelse:

- Manageren var rasende etter å ha tapt kampen i siste minutt. Han mente at John ikke var i god nok form, skrev avisen.

Get Adobe Flash player

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere