Gå til sidens hovedinnhold

Vålerengas breddeprosjekt mot nye høyder

DNB og Vålerenga Fotball har denne uken inngått en hovedsamarbeidsavtale. Det unike med avtalen er at den kan løfte Vålerengas breddesatsing til nye høyder.

VALLE: DNB ønsker å bidra til å skape gode opplevelser for barn og unge. Vålerengas breddeprosjekt engasjerer allerede 28 lag og 16.000 barn. Prosjektet er under videreutvikling og har stort potensial.

- Denne satsingen passer som hånd i hanske med bankens satsing på barn og unge. Vålerenga har også mange andre gode samfunnsnyttige prosjekter og er en klubb med spennende verdier og et engasjement som vi ønsker å identifisere oss med, sier Camilla Forberg, merkevare- og sponsorsjef i DNB, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Robin lærer av Ronaldo og Enga

DNB er også opptatt av å skape verdier gjennom å få tilgang til nye kundegrupper.

- Banken har de siste par årene satset sterkt på å videreutvikle kundebetjeningskonseptene for både familier, barn og unge samt bedrifter. Vålerengas samarbeidspartnere og medlemmer er derfor spennende målgrupper for DNB, mener Forberg.

Vålerenga er fornøyd med å ha fått på plass en betydelig partner.

- Vi er stolte av å samarbeide med Norges største og mest innovative bank. Med Vålerengas eksponering både lokalt og nasjonalt skal Vålerenga være med å styrke DNBs merkevare. Dette er et samarbeid vi gleder oss til å ta fatt på, sier administrerende direktør Pål Breen.

LES OGSÅ: Vålerenga henter Christian Grindheim på lån

LES OGSÅ: Vålerenga tester spennende spiller

LES OGSÅ: Daniel Fredheim Holm forteller om hvor han skal bo

Reklame

Nå er det superpriser på Pondus-album