Gå til sidens hovedinnhold

TIBE trekker varme kunder

Apollo Reiser har valgt TIBE som nytt byrå.

TIBE, med sitt nordiske nettverket i bakhånden, vant byråkonkurransen blant flere store, norske byråer. Det er en substantil kontrakt, og totalt investerer Apollo et betydelig millionbeløp på årsbasis, skriver TIBE i en pressemelding.

NA24 - din næringslivsavis

- Vi føler at TIBE kan drive vår kommunikasjon videre i den riktige retningen i Norge. TIBEs kreative løsning i byråkonkurransen, sammen med deres nordiske nettverk ICOM Nordic, var den direkte årsaken til byråvalget, sier skandinavisk markedsdirektør i Apollo Mats Dahlquist.

Apollo er tredje største reisearrangør i Norge, og det er kamp om markedsandelene. En fornuftig posisjon i markedet og profesjonell markedsføring til de valgte målgrupper er avgjørende for posisjon og salg. En avgjørende faktor er at det skal kommuniseres på nordmenns premisser.

Les alt om Se og Hør-boken her.

- Vi er naturligvis meget glade for at Apollo har valgt oss som den fremtidige samarbeidspartner. Konkret vil det strategiske arbeidet gjøres i fellesskap på nordisk plan av en nordisk sammensatt arbeidsgruppe med kjennskap til de lokale markeder. Den første kampanjen basert på det nye kreative opplegget kan ses i norske medier i løpet av mars, sier ansvarlig i TIBE, Roger Pihl.

Reklame

Kurs: Dette må du vite om bobler