Gå til sidens hovedinnhold

- Tone er et naturlig fototalent

Tone Damli Aaberge blir frontfigur for det internasjonale sminkemerket Glominerals.

(SIDE2): - Tone er en ung kvinne som på kort tid har fått et navn. Hun er dyktig og bevisst på de valgene hun tar. Hun har en gjenkjennelseseffekt, og vi er derfor stolte over å bruke Tone som vår frontfigur, sier markedssjef i Glominerals, Erik Hanseid, til Side2.

- Naturlig fototalent
Tone Damli Aaberge har opplevd enorm suksess på flere felt siden hun kom på andreplass i Idol i 2005. I dag er hun blant Norges mest populære kvinner.

- Tone er et naturlig fototalent. Hun appellerer til både unge og eldre, og passer derfor perfekt til et bredt publikum. Hun er ingen primadonna og har heller ingen divanykker. Tone er sporty og moderne, skryter Hanseid.

Ekstra glød
Den søte artisten ble introdusert for produktene fra Glominerals da hun var med i Idol, og har siden vært trofast til mineralsminken.

- Hun føler at produktene er bra for henne, og at de gir en ekstra glød i huden. Det er viktig for oss å få slike tilbakemeldinger fra profesjonelle brukere. Vi har kontakt med mange kjente personer som bruker produktene våre, sier markedssjefen.

Ikke landsdekkende kampanje
Tone skal først og fremst være med i en intern markedsføring i Glominerals.

- Dette er ingen landsdekkende reklamekampanje, så du vil ikke se Tone på plakater overalt, legger Hanseid til.

Les mer om Tone Damli Aaberge her

Reklame

Strømsjokk: Så mye billigere er fastpris enn spot