Gå til sidens hovedinnhold

Tone: - Vi må jo alle tjene til livets opphold?

Har postet innlegg for nesten 40 ulike produkter og tjenester de siste årene.

I sin lørdagsutgave har VG tatt for seg popartist Tone Damli (27) sin bruk av blogg og sosiale medier for å reklamere for produkter og tjenester.

Avisen lister opp over 40 produkter og tjenester hun har reklamert for, både mot betaling og ikke mot betaling.

I en epost til VG skriver Damli at mye av det hun deler i sosiale medier og på bloggen, er ting leserne ønsker å vite.

-Folk lurer på hvor jeg går for å fikse hår, negler og vipper. Dette er noe folk vil vite, og noe jeg vil dele med dem.

Artisten skriver at hun legger ut innlegg om mange produkter hun selv liker, men som hun aldri har fått betalt for. Av innlegg eller bilder hun har fått betalt for å skrive eller poste, velger hun kun de hun selv kan stå inne for, skriver hun.

- Vi må jo alle tjene til livets opphold?, skriver hun videre.

Damlis manager, David Eriksen, sier til avisen at hun har en klar markedsstrategi.

- Vi takker nei til hundrevis av forespørsler hvert år, skriver han i en epost.

Reklame

Derfor er den norske ladekabelen så genial

Kommentarer til denne saken