Gå til sidens hovedinnhold

Toppmøte for klubbene på Color Fantasy

Norsk Toppfotball samler klubbene til et innholdsrikt markedsseminar på Color Fantasy denne uken. Målet med seminaret er å videreutvikle omdømmet og de kommersielle sidene ved fotballen.

Seminaret arrangeres fra torsdag til lørdag, og 60 personer fra klubbene i Adecco- og Tippeligaen er representert.

Lære av hverandre

Hensikten med seminaret er å bygge kunnskap i klubbledelsen og å utvikle ideer knyttet til markeds-/salgsarbeid i klubbene.

På den måten skal klubbene stå bedre rustet til å øke inntektene, skaffe seg flere langsiktige samarbeidspartnere, friste flere aktive supportere, og øke publikumsoppslutningen.

Spennende program

På agendaen står en rekke spennende punkter: Fotball som merkevare, profil- og produktutvikling, markedsarbeidet i Everton, merkevaren Rosenborg, research og målinger m.m.

- Vi ønsker å skape rom for utvidet kontakt og utveksling av erfaringer og ideer. Kunnskapsoverføring og inspirasjon er avgjørende, sier markedssjef Iren Brynhildsen i Norsk Toppfotball.

I tillegg til foredragsholderne blir det en rekke gruppeoppgaver, og hver klubb lager en videre fremdriftsplan for sitt kommersielle arbeid.

Reklame

Ekstremt høy strømpris – slik kutter du regningen