Gå til sidens hovedinnhold

TV-seerne flokket til «Mammon»

997.000 seere så premieren.

(SIDE2:) TV-serien «Mammon» ble den store snakkisen på sosiale medier 1. nyttårsdag.

Krangler på Twitter

Journalister raste over det de mente var en særdeles slett miljøskildring av en avisredaksjon.

Andre TV-seere mente at både dialog og lyd var så dårlig at de måtte sette på teksting. Mens en tredjepart lot seg rive med av plott og handling.

LES MER: «Til og med morgentrafikken på E18 vestfra flyter bedre enn dialogene »

997.000 peilet seg inn på premiereepisoden, viser tall fra NRK. Det er en over 54 prosent av TV-seerne i tidsrommet 21.30 og utover.

Med opptaksseing og nettseing i løpet av uka, regner NRK med at første episode passerer millionen.

Dagen vi ser mest TV

Tallsjef Kristian Tolonen sier at tallene er høye, selv om 1. januar normalt sett er den dagen folk ser mest TV i året og det ikke alltid er veldig mye konkurranse.

Skal vi dømme reaksjonene på Twitter, er det kanskje mye misnøye, men mange som sier de vil henge med til neste episode.

LES SIDE2s anmeldelse:Mektig «Mammon»

Reklame

Oppdateres daglig: 10 kupp du gjør i dag

Kommentarer til denne saken