Gå til sidens hovedinnhold

Vålerenga har fått ny hovedsponsor

Har fått Norges største bank med seg på laget.

Storbanken DnB og Vålerenga Fotball har denne uken inngått en hovedsamarbeidsavtale, ifølge en melding.

- Denne satsingen passer som hånd i hanske med bankens satsing på barn og unge. Vålerenga har også mange andre gode samfunnsnyttige prosjekter og er en klubb med spennende verdier og et engasjement som vi ønsker å identifisere oss med, sier Camilla Forberg, merkevare- og sponsorsjef i DnB, i meldingen.

DnB som overtar etter Nordea melder at de er opptatt av å skape verdier gjennom å få tilgang til nye kundegrupper.

- Banken har de siste par årene satset sterkt på å videreutvikle kundebetjeningskonseptene for både familier, barn og unge samt bedrifter. Vålerengas samarbeidspartnere og medlemmer er derfor spennende målgrupper for DnB, sier Forberg.

Vålerenga er fornøyd med å ha fått på plass en betydelig partner.

- Vi er stolte av å samarbeide med Norges største og mest innovative bank, sier administrerende direktør Pål Breen.

- Med Vålerengas eksponering både lokalt og nasjonalt skal Vålerenga være med å styrke DNBs merkevare. Dette er et samarbeid vi gleder oss til å ta fatt på, sier Breen.

I meldingen fremheves det at avtalen kan løfte Vålerengas breddesatsing til nye høyder, og at Vålerengas breddeprosjekt engasjerer 28 lag og 16.000 barn.

Reklame

Nå kan du teste HBO Nordic, Viaplay og Paramount+ gratis

Kommentarer til denne saken